ست مادر و دختر صورتی مجلسی

ست مادر و دختر مناسب برای مهمانی و جشن، ست مادر و دختر راحتی

لباس ست مادر و دختر از جمله ست‌های زیبایی است که امروزه در مهمانی‌ها به ویژه اولین سالروز تولد فرزندان پرطرفدار شده است. لباس مادر و دختر می‌تواند به تعداد دختران دلبندتان تهیه شود و برای مهمانی‌ها و گرفتن عکس‌های خاطره انگیز نیز مناسب باشد. در این مقاله به بررسی ست مادر و فرزند و انواع آن پرداخته‌ایم. در ادامه با کابان مگ همراه باشید.

ست‌های مادر و دختر مشابه

این سبک ست کردن لباس مادر و دختر بیش‌ترین طرفدار را در بین مادران و فرزندان آن‌ها دارد. در این نوع ست مادر و دختر، پارچه‌ای که لباس با آن دوخته می‌شود یکسان است و مدل لباس مورد استفاده نیز تقریبا یکسان است و یا با تغییراتی کمی مشابه هستند. در زیر چند نمونه از مدل لباس مادر و دختر مشابه آورده شده است که تقریبا همگی آن‌ها برای استفاده در جشن‌ها و مهمانی و یا برای گرفتن عکس‌های یادگاری کاربرد دارند.

ست‌های مادر و دختر همرنگ و طرح

سبک دیگری نیز برای ست کردن لباس مادر و دختر وجود دارد که در آن لباس‌ها از طرحی متفاوت ولی پارچه‌هایی مشابه دوخته شده‌اند. برای مثال می‌توان از یک پارچه یک لباس یک تکه برای مادر تهیه کرد و از باقیمانده آن یک بالا تنه برای دختر تهیه کرد و سپس پایین تنه را از پارچه دیگر دوخت که در زیر نمونه‌های زیادی از آن آورده شده است. یک ایده دیگر هم این می‌تواند این باشد که از یک پارچه برای مادر و فرزند لباس‌های با مدل‌های متفاوت تهیه کرد.

ست‌های مادر و دختر با حجاب

ست کردن لباس برای مادر و دختر در خارج از مهمانی و فضاهای خصوصی هم ممکن است. به راحتی می‌توان از پارچه‌ای که مادر لباسی برای خود دوخته است، لباس دخترانه زیبایی هم برای فرزند تهیه کرد. در زیر نمونه‌های زیبایی از مدل لباس مادر و دختر باحجاب مناسب برای پیاده روی و خرید آورده شده است.

ست‌های مادر و دختر راحتی

ست‌های لباس مادر و دختر راحتی هم از ایده‌های ناب است که هم زیباست و هم باعث عمیق‌تر شدن رابطه مادر و فرزند می‌شود. در زیر چند نمونه از مدل لباس راحتی مادر و دختر به نمایش درآمده است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

روزهایی بود زمانی که بچه بودم، مادرم از اضافه پارچه‌ای که برای خودش لباس دوخته بود برای من هم لباسی یا دامنی می‌دوخت، باورش در آن زمان سخت بود ولی حالا همان ایده‌ها برای مادران و دختران زیادی خاطره آفرینی می‌کند. اگر از مقاله حاضر لذت بردید ما را از نظرات خود بهره‌مند کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مادر

گاهی اوقات نیاز نیست خیلی تلاش کنی تا خاطراتی که از ذهنت پاک شده بیاد بیاری و حتی اونهایی که فکر نمی کردی روزی به یک مد و مدل لباس تبدیل بشه با یک تلنگر کوچیک تبدیل به یک خاطره طلایی برات بشه!
دخترم از این که خاطرات طلایی منو به یادم آوردید سپاسگزارم

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x