رژیم لاغری انگور سه هفته ای، موثر و راحت برگرفته از طب سنتی

8

رژیم لاغری انگور تنها در فصل انگور قابل اجرا است، پس فرصت را غنیمت بشمارید و برای کاهش وزن از آن پیروی کنید. رژیم لاغری انگور مانند سایر رژیم های تک منوی دیگر مانند رژیم شیر یا رژیم شیر و خرما نیست و به بدن فشار نمی آورد و به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان، دچار سوء تغذیه نمی شوید. انگور سرشار از مواد معدنی و ویتامین هاست و مصرف روزانه یک خوشه انگور می تواند نیاز روزانه شما را به برخی مواد معدنی برطرف کند و خواص زیادی دارد. در این مقاله به بررسی رژیم لاغری انگور می پردازیم، با ما همراه باشید.

چرا رژیم لاغری انگور؟

رژیم لاغری انگور یک رژیم سه هفته ای است. این رژیم طبق نظر اطبا سنتی تنظیم شده است. پیروی از این رژیم تنها باید سه هفته طول بکشد و اگر بیشتر از این زمان باشد می تواند باعث بروز مشکلاتی شود، پس بیش از سه هفته از این رژیم پیروی نکنید.

این رژیم بیشتر به منظور حفظ سلامتی تنظیم شده است و چون باعث کاهش وزن هم می شود بسیاری از آن به منظور لاغری هم استفاده می کنند. انگور یک میوه مقوی است؛ شیره انگور در طب سنتی به عسل گیاهان شهرت دارد و خواص آن برای سلامتی با عسل برابری می کند. از آب انگور برای تغذیه نوزادانی که مادر توانایی شیر دادن ندارد، استفاده می شود؛ با توجه به نکاتی که درباره انگور گفته شد به مزایای این میوه خوشمزه و پر انرژی واقف شدید. خواص انگور از نظر علم جدید هم در یک مقاله برای شما بخ رشته تحریر درآمده است و می توانید با مطالعه آن از میزان مواد مغذی و خواص آن برای سلامتی مطلع شوید.

رژیم لاغری انگور چگونه است؟

همانطور که گفته شد رژیم انگور یک رژیم سه هفته ای است و در فصل انگور می توان از آن پیروی کرد. این رژیم برای حفظ سلامتی توصیه می شود ولی چون باعث کاهش وزن می شود، بسیاری برای این منظور از آن پیروی می کنند. در ادامه با معرفی رژیم انگور با ما همراه باشید.

هفته اول

در رژیم لاغری انگور در هفت اول صبحانه ها تنها انگور مصرف بخورید. برای اینکه بدن به شرایط رژیم عادت کند ابتدا یک هفته پیش از رژیم گرفتن، قبل از صبحانه یک خوشه انگور میل کنید پس از گذشت یک هفته برای صبحانه انگور میل کنید و ناهار و شام را مانند همیشه هر غذایی که میل داشتید بخورید.

هفته دوم

در هفته دوم از رژیم انگور برای صبحانه و ناهار انگور میل کنید. پس از یک هفته خوردن انگور در وعده صبحانه بدن باید به شرایط جدید عادت کرده باشد. در هفته دوم شام را مانند گذشته میل کنید. سعی کنید از انواع انگور بهره ببرید و فقط به یک نوع بسنده نکنید.

هفته سوم

در هفته آخر صبحانه، ناهار و شام باید انگور میل کنید. مطمئن هستم پس از پایان هفته سوم از انگور متنفر هستید ولی تا آخر تابستان سال بعد از انگور خبری نیست پس سعی کنید بهره کامل را از این میوه پر خاصیت ببرید.

مزایای رژیم لاغری انگور

  • رژیم انگور یک رژیم بر پایه سلامتی و بهره گیری خواص انگور است ولی در کنار آن باعث کاهش وزن نیز می شود.
  • رژیم انگور مانند دیگر رژیم های تک منویی نیست و باعث بروز مشکلات و بیماری برای بدن نمی شود.
  • رژیم انگور مشکلات دیگر رژیم ها مانند یبوست، معده درد، تحمل گرسنگی، ریزش مو، افتادگی و شل شدگی پوست، خستگی، ضعف و بی حالی را ندارد.
  • انگور حاوی مواد معدنی و ویتامین های زیادی است و در هنگام پیروی از رژیم انگور به سوء تغذیه دچار نمی شوید.
  • انگور دارای کربوهیدرات زیادی است و مانع ایجاد احساس گرسنگی در طول رژیم می شود.
  • قند موجود در انگور شاخص گلیسمیک پایینی دارد و قند خون را افزایش نمی دهد.

سخن آخر

اگر از رژیم انگور استفاده کردید ما را از نظرات خود بهره مند سازید و این مطلب را دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 منبع   مزاج شناسی و نسخه های دکتر خیر اندیش