مدل لباس عروس 2020 جدید

مدل لباس عروس جدید پف دار، دنباله دار و ماکسی

لباس عروس و مدل آن از جمله دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها پیش از ازدواج است. در این مقاله مدل لباس عروس ۲۰۲۰ و جدید آورده شده است تا خانم‌ها از آخرین ترندهای لباس عروس و لباس مجلسی اطلاع داشته باشند. از مقالات دیگر کابان مگ مربوط به لباس عروس که در ادامه این مقاله نیز آمده است، حتماً دیدن کنید.

دوخت لباس عروس یا اجاره آن؟

بیشتر خانم‌ها به دنبال اجاره لباس عروس هستند و مغازه‌های زیادی را بالا و پایین می‌کنند؛ اما انتخاب مدل، پیدا کردن یک خیاط، خرید پارچه و دوخت لباس عروس هزینه‌اش از کرایه لباس عروس کمتر نباشد بیشتر هم نیست. وقتی لباسی را می‌دوزید، درست اندازه تن شماست و برای اندازه شدن آن نیاز نیست از کفش‌های پاشنه بلند خسته کننده استفاده کنید. از طرفی هم لباس شما برای همیشه برای شما باقی مِهم‌اند و در سال‌های بعد زندگی مشترک می‌توانید آن را تن کرده و به اتفاق همسرتان عکس‌های یادگاری بگیرید.

نکات دوخت لباس عروس

پس از دیدن نمونه کار خیاط، اقدام به سفارش کار به ایشان کنید. رسته دوخت خیاطان با هم متفاوت است. برخی لباس‌های ظریف و مجلسی می‌دوزند و برخی لباس‌های غیر ظریف و روزمره، پس در انتخاب خیاط دقت کنید.

دقت کنید که در هنگام مراجعه به خیاط برای اندازه گیری، از لباس زیری (سوتین) که قرار است آن را با لباس مورد نظر تن کنید، اندازه گیری انجام شود. اگر قصد بستن گن و پوشیدن هرگونه لباس زیر و هر نوع کفشی دارید، در روز اندازه گیری باید آن را به تن کنید تا اندازه‌های شما متناسب با آن لباس‌ها انجام شود.

از خیاط در مورد جنس پارچه متناسب با لباس خود سؤال کنید و سپس اقدام به خرید پارچه کنید. برای مثال اگر مدل لباس شما پف دار است، پس از پارچه‌های خشک و آهاردار باید استفاده شود و اگر مدل لباس شما بلند و دنباله‌دار است بهترین گزینه پارچه‌های کرپ، کرپ کش، ساتن، ساتن کش و انواع پارچه‌های لخت هستند.

معمولاً برای لباس عروس از پارچه سفید، شیری و کرمی روشن استفاده می‌شود، پس در هنگام خرید پارچه رویه و زیره دقت کنید تا هر دو به یک رنگ باشند.

در انتخاب کفش، تاج، تور و سایر اکسسوری‌های لباس عروس دقت داشته باشید تا هماهنگی کامل را با مدل لباس داشته باشند.

مدل جدید لباس عروس

در سال جدید بیشتر لباس‌های عروس ترکیبی از مدل‌های ساده با پارچه‌های گران قیمت دارند، بسته به مدل پایین تنه و بالا تنه تزییناتی با سنگ، منجوق، ملیله و … روی آن‌ها انجام شده است. به‌طورکلی در سال جدید لباس عروس پفی، لباس عروس ساده، لباس عروس پوشیده، لباس عروس راسته، لباس عروس گیپور و … همگی دیده می‌شود اما به‌طورکلی لباس عروس پفی خیلی کمتر محبوبیت داشته و ترند به سمت لباس عروس آستین‌دار، یقه بسته، پشت باز با پارچه گیپور، تور و حریر بیشتر طرفدار دارد. در ادامه مدل‌های مختلف لباس عروس ۲۰۲۰ به نمایش درآمده است.

مدل لباس عروس ماکسی جدید

مدل لباس عروس شیری جدید

مدل لباس عروس پف دار

سخن آخر

امیدوارم از تصاویر مربوط به لباس عروس ۲۰۲۰ لذت برده باشید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x